Чи варто ремонтувати вітрове скло автомобіля


Чи варто ремонтувати вітрове скло автомобіля

Напевно, всім водіям знайома ситуація, коли від колеса машини, що проїжджає повз, відскакує камінчик, роблячи відкол на лобовому склі.  Після цього залишається тріщина або багато тріщин, у вигляді «павучка».  Пошкодження можуть з'явитися від чого завгодно - впало щось важке або гостре, сталося невелике ДТП, проводилася непрофесійна установка нового скла.

 

 У цьому випадку відразу виникає питання - ремонт або заміна.  Однозначної відповіді немає - все залежить від розміру тріщини, розташування, економічних факторів і вимогливості господаря автомобіля.

 Звичайно відразу ж необхідно якось виправити ситуацію.

 Чи варто ремонтувати вітрове скло.

 Як проводиться ремонт?

 Деталі й підхід залежать від характеру пошкодження, типу скла і т.п.  Але, в більшості випадків алгоритм дій такий:

  •  Миється і просушується скло.  На кінцях тріщин просвердлюють отвори, які перешкоджають дефекту поширюватися далі.  Після цього, пошкодження, заливається безбарвним полімером.  Коефіцієнти заломлення і інші характеристики, після висихання полімерної речовини, підходять під всі стандарти автомобільного скла.
  •  Полімер, який залили в тріщину, сушать ультрафіолетовою лампою до затвердіння.  В результаті получається прозора «латка», яка виглядає як повноцінна частина скла, вона не мутніє і не змінює колір.  Тріщина стає майже непомітною або практично зовсім непомітною.
  •  Ремонт зупиняє поширення дефекту і після нього можлива експлуатація лобового скла ще довгий час.  Грамотно відремонтована тріщина не є причиною непроходження техогляду і не викликає нарікань з боку співробітників дорожньої поліції.

 Багато хто знає, що є можливість відремонтувати лобове скло самостійно не звертаючись до сервісу. Існує багато навчальних відео.  Але, така витівка вкрай ризикована, оскільки до складу багатьох, неякісних ремонтних комплектів часто входить пластик, під час експлуатації він мутніє і змінює колір.  Після такого «домашнього ремонту» практично нереально виправити ситуацію, прийдеться замінити вітрове скло.

 Що треба пам'ятати тим, хто вирішив відремонтувати автомобільне скло?

 Звернутися за допомогою до співробітників сервісного центру важливо відразу, після ушкодження скла.  Тому що, з кожним вашим виїздом, в тріщину забивається пил, частинки бруду і вологи, почистити які буде неможливо навіть професійним інструментом.  У підсумку, яким би якісним не був ремонт - дефект буде помітний.  Кращий варіант - заклеїти тріщину відразу після її появи скотчем і відвезти машину в сервіс.

 Немає потреби наполягати на ремонті, якщо майстер говорить, що це недоцільно.  Досвідчений фахівець відразу побачить і зрозуміє, чи буде тріщина збільшуватися після склейки.  Тому краще прислухатися, ніж переплатити вдруге.

 Якщо у вас скло з дефектом, то в'їзд до країн ЄС для вашої машини закритий.  У більшості країн неможливо користуватися автомобілем з пошкодженим лобовим склом, тому вас просто не пропустять на кордоні.

 Отже, чим раніше усунуто пошкодження, тим менше проблем виникне у власника.

 В якому випадку немає сенсу ремонтувати тріщину на вітровому склі

  •  Якщо вона має багато «променів».  Перекривати такі дефекти дуже складно і найчастіше недоцільно.
  •  Дефект знаходиться на рівні очей водія та в зоні роботи двірників.  В такому випадку скло необхідно замінити.  Хоча полімер, який застосовується для ремонту, робить пошкодження менш видимим, ідеально усунути його заливка не може.  Тому при певному ракурсі освітлення, потраплянню сонячного променя або світла фар, дефект може відвернути увагу водія і привести до ДТП.
  •  Відкол доходить до краю скла або розташований близько до нього.  У цьому випадку навіть після хорошого ремонту тріщина буде і далі поширюватися і збільшуватися.  В результаті відремонтоване скло може просто луснути, і водієві доведеться заплатити два рази - спочатку за ремонт, а потім за заміну.
  •  Скло виготовлене за технологією розжарення, так званий сталініт.  У його маркуванні присутній позначення «Tempered» або просто буква «Т».  Такі моделі ремонту не підлягають.
  •  У місці удару утворилася помутніння.  Річ у тому, що ця деталь автомобіля складається з декількох скляних шарів, прокладених тонким полімерним матеріалом.  Мутна ділянка говорить про розшарування, яке неможливо прибрати під час ремонту.
  •  Старі тріщини.  Всередину таких тріщин вже потрапили частинки пилу і бруду, прибрати які неможливо.  В такому випадку також потрібно проводити заміну.
  •  Скло лопнуло після склеювання вдруге - в такому випадку заново проводити його відновлення вже не доцільно.
  •  Машина застрахована по КАСКО - в цьому випадку вартість скла відшкодує страхова компанія, тому навіщо лагодити його, якщо є можливість замінити.  Виняток - часткове КАСКО, що передбачає ремонт дрібних дефектів.
  •  У машині встановлено лобове скло з підігрівом, всередині якого розташовані тонкі нитки з ніхрому або подібного струмопровідного матеріалу.  Ці нитки дуже чутливі, тому, навіть маленька тріщина, часто, буває фатальною.  Відремонтоване скло буде нагріватися вже нерівномірно і в результаті лопне.
  •  Не потрібно робити ремонт, якщо ви дуже педантично ставитися до зовнішнього вигляду своєї машини. Місце ремонту буде впадати в очі та викликати у вас неприємні емоції й згодом все одно доведеться проводити заміну.

 В яких ситуаціях варто ремонтувати лобове скло?

  •  Пошкодження розміром менше монети номіналом «1 гривня» і розташоване поза зоною видимості водія.
  •  Тріщина лінійна маленького розміру, і вона не впливає на огляд.  Максимальна довжина такого дефекту повинна бути не більше середнього розміру грошової купюри.
  •  Невелика кількість променів в «павучка».  Але, якщо в місці удару є дірка, то залити її буде дуже складно, латочка може, елементарно, відпасти.
  •  У тому випадку, коли немає можливості провести заміну скла.  Тоді, потрібно розглядати ремонт як тимчасовий захід.
  •  Економічна доцільність - вигідніше ремонтувати, а не міняти.

 Вибір між заміною і ремонтом аргументується також ціною.  Всі автомобільні скла, умовно, можна розділити на три категорії, які визначають доцільність відновлення:

 Перша категорія - найдорожча, в неї входять оригінальне вітрове скло для дорогих машин.  Вони мають чудові експлуатаційні якості, але й коштують дуже дорого.  Вартість деяких моделей може скласти і понад 30 000. У цій ситуації звичайно краще провести ремонт, якщо це не той випадок, коли він просто неможливий.

 Друга категорія - не оригінальне скло, які виробляють в Китаї, Польщі та інших країнах.  Ціна таких моделей природно нижча, ніж у оригіналів.  І тому економічна доцільність ремонту визначається його ціною.  Якщо ремонт коштує приблизно тих же грошей, що і нове скло, то краще купити нове.

 Третя категорія - дешеві, вироблені в Китаї, а також моделі виготовленні для бюджетних автомобілів.  В цьому випадку рекомендується заміна, крім ситуацій, коли дефект незначний і має дуже маленький розмір.

 Звичайно при виборі, потрібно радитися з фахівцем, який розбирається в цій темі.  Досвідчені майстри завжди підкажуть, що буде більш вигідно. 

Автосервіс Bitstop дає гарантію на роботу своїх співробітників, тому вони не стануть ризикувати, а відразу запропонують оптимальний варіант. 

 



Записатися на сервіс